Monday 30 September 2013

Hard to sleep

Good morning semua.hmmm.its my habit apabila terlalu banyak idea dalam kepala sehingga kan susah sangat nak tidur.tapi tak boleh diamalkan selalu macam ni sebab otak akan jadi blur dan lembab bila tidur lewat dan tak cukup rehat.cuma apa yang saya nak share pagi pagi buta ni adalah...sangat banyak yang saya pelajari dan sedari apabila saya menyertai INTENSIF JUTAWAN INDUSTRI bersama Dr Azizan Osman selama 4hari sebelum ni dan baru je tamat petang tadi.ternyata apa yang boleh saya ungkapkan dr azizan memang terlalu hebat dan sangat luar biasa sampai saya tidak dapat diungkapkan dengan kata kata.beliau telah membuka hati dan minda saya dan membawa saya ke LANDASAN KE PUNCAK yang saya impikan selama ini...banyak lagi yang saya nak kongsi kan dengan anda semua tentang apa yang telah saya pelajari....insyallah esok saya akan update dan cerita lebih detail lagi supaya saya terus menjadi inspirasi kepada anda semua...

18 comments:

  1. Dr Azizan Osman adalah mentor yang hebat... insan yang dianugerahkan ALLAH sebagai penyampai ilmu ini buat bangsa melayu... Fizo cadagan lepas ini sangat sesuai Fizo pergi IMKK... macam deyana turning point bermula di IMKK

    Ramai orang lagi yang memecah segala tembok di IMKK... moga Fizo dipermudahkan segala urusan, kaya di dunia dan akhirat^_^ amin

    ReplyDelete
  2. awesome! yea..setuju..IMKK super duper best!

    ReplyDelete
  3. Assalam tuan. Tahniah! Anda berada di landasan yang betul. Pastikan tuan tak terlepas IMKK. IMKK telah merubah hidup saya. Maybe orang lain tak nampak, tapi saya tahu perubahan dalam diri saya.. Saya doakan tuan berjaya and keep sharing. Really hope you join THE IMKK!

    ReplyDelete
  4. Assalamulaikum, saya bersetuju dengan fizo, saya telah menghadiri IJI tersebut. Selepas balik dari IJI, otak saya sentiasa berfikir dengan persoalan BAGAIMANA? MACAM MANA?...dan pelbagai persoalan yang bermain di fikiran saya.

    Semoga Allah memberi kekuatan kepada kita semua untuk berjaya di dunia dan akhirat...amin...

    ReplyDelete
  5. Tahniah...semoga impian menjadi kenyataan..amin..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum wbt..
    hi fizo, I sama sperti rakan2 yang harap u dapat join next IMKK (Intensif Mentor Kekayaan dan Kejayaan). Banyak elmu yg u dapat pelajari yang kekdng kita sendiri tak perasan dalam bisnes dan kehidupan kita hari2.. See ya on next IMKK o December 2013.. InsyaAllah. ..

    ReplyDelete
  7. Fizo dalam bidang yang amat susah untuk membuat kawan sejati dan untuk mendapat "private life". Walau apapun dugaan atau cabaran Fizo mengalami saya harap awak tidak lupa diri dengan success yang awak dapati.

    Fizzee

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum..

    semoga anda kaya dan berjaya.. sentiasa ingat pada Yang Maha Pencipta dan sentiasa bersyukur dengan kurniaannya ( The Power of Grateful).. Doakan semoga perniagaan Fizo sentiasa berjaya dan dapat membantu orang-orang di sekeliling yang memerlukan bantuan kita.. in shaa Allah, amiiinnn..

    ReplyDelete
  9. salam..semoga diri anda tercapai..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum fizo..

    ure awesome!! semoga Allah murahkan rezeki fizo.. anda kaya dan berjaya! :)

    ReplyDelete
  11. http://hamzimarzuki.blogspot.com/

    Pada mulanya target hanyalah kepada gadis yang berlesung pipit sahaja, ternyata skop terlalu kecil dan terpaksa mencari skop yang lebih luas.

    ReplyDelete
  12. great fizo!

    saya pun pernah rasa macam ni.punya la payah nak tidur.sampai kena bangun ambil kertas,tulis things to do,then baru boleh tidur.
    saya doakan fizo akan terus maju dan berjaya dalam lindungan kasih sayang Allah..

    by the way,
    saya puan siti khadijah hj hosni dari klang,kepakaran saya adalah membantu para ibubapa,khususnya ibubapa muda yang menghadapi masalah dalam proses penyusuan susu ibu.
    saya yakin saya boleh bantu sesiapa sahaja yang perlukan bantuan.
    kalau anda perlukan bantuan seperti ini atau anda kenal sesiapa yang memerlukan bantuan seperti ini daripada saya,kita boleh berkenalan dan berbincang dengan lebih lanjut.insyaAllah.
    boleh pm saya di fb,Puan Khadijah Hosni
    sms/call-0136662946
    whatsapp-0126485595

    ReplyDelete
  13. Salam..Hi Fizo, saya pun alumni Dr Azizan, IJI 2013, di PWTC hari tu..alhamdulillah. Dr Azizan Mentor Terhebat! Syukur sangat dpt berguru dgn beliau dan dpt kenal ramai Jutawan Industri & bakal Jutawan Industri. Moga Fizo terus sukses, dunia-akhirat.. Anda Kaya & Berjaya..Anda Jutawan Industri..Amin. Next IMKK..Fizo dtg juga ke nt..rakan yg lain, ada sesiapa lg yg akan ke IMKK bln Disember ni? Jumpa di sana ya.. jemput lawati & like page saya juga El-Masryeen Rich Travel & Tour (http://www.facebook.com/ElMasryeenRTT). Blog baru saya akan menyusul, insya"Allah tak lama lagi. Terima kasih.. :)

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum.. Moga abg izo terus maju jaya dalam bidang yang diceburi.. kejayaan memang tidak akan datang bergolek. kita yang perlu berusaha :)

    ReplyDelete
  15. great abg fizow...wish u best of luck :-)

    ReplyDelete
  16. Tahniah fizo..fizo telah membuat keputusan yang bijak menghadiri kelas Dr Azizan Osman...memang tidak terungkap dgn kata2...saya cadangkan fizo pergi IMKK bersama orang2 yang tersayang dikeliling fizo...In shaa Allah selepas IMKK semua d permudahkan dan orang keliling fizo lebih memahami..terutama ibu kita n future wife fizo...Saya dah rasa semua itu...Alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete